STREFA KLIENTA

W tym miejscu znajdziecie Państwo niezbędne materiały związane z prowadzeniem sprzedaży felg aluminiowych, takie jak cenniki detaliczne, konfiguratory producentów felg i katalogi. Sekcja ta jest bieżąco aktualizowana i rozbudowywana, dlatego mogą Państwo natrafić na elementy nieaktywne, są one w odpowiedni sposób oznaczone.

Klienci sieciowy znajdą tu również odnośniki do odpowiednich miejsc przeznaczonych do ich obsługi w ramach przynależności do odpowiedniej grupy zakupowej.

Felgi do samochodów elektrycznych

Energooszczędni kierowcy nie muszą już akceptować ograniczeń wizualnych!
Dzięki dostosowanym felgom aluminowym, nowoczesne pojazdy można zmodernizować pod względem optycznym, jak i technicznym.
Ponadto koła z serii ECO zazwyczaj są odpowiednikami oryginalnych felg pod kontem jakości i parametrów, potwierdzają to certyfikaty ECE, ABE
Zapoznaj się z ofertą felg ECO zalecanych przez firmę Brock Alloy Wheels Deutschland GmbH.

Jak obchodzić się z felgami aluminiowymi?

INSTRUKCJA KONSERWACJI I CZYSZCZENIA FELG

Obręcze aluminiowe są podatne na wpływ zewnętrznych czynników, takich jak: pył hamulcowy, brud, wilgoć, sól i odpryski kamieni. W dłuższej perspektywie wszystkie te czynniki mogą doprowadzić do uszkodzenia koła.

Prosimy o przestrzeganie poniższych wskazówek dotyczących pielęgnacji i czyszczenia kół, aby móc cieszyć się nimi przez długi czas.

Jak obchodzić się z felgami aluminiowymi?

Jak często należy czyścić felgi?

Im dłużej Twoje koło jest brudne i im bardziej agresywny jest brud, tym szybciej koło może ulec uszkodzeniu.

Obręcze aluminiowe należy czyścić co 2 tygodnie, zarówno z zewnątrz jak i od wewnątrz, pył hamulcowy, brud ani sól nie mogą przylegać do powierzchni felgi. Zimą koła należy czyścić raz w tygodniu.

O czym trzeba pamiętać przy wyborze środka czyszczącego?

Zasadniczo koła należy czyścić ciepłą wodą, zwykłym szamponem samochodowym lub płynem do płukania. W przypadku stosowania środków do czyszczenia felg przed aplikacją prosimy o zapoznanie się z instrukcją producenta preparatu. Nie używaj agresywnych detergentów zawierających rozpuszczalniki, kwasy lub alkohol. Nie tylko uszkodzą one  lakier, ale mogą również uszkodzić tarcze hamulcowe, przewody hamulcowe lub śruby kół.

O czym należy pamiętać?
  • Prosimy czyścić koła, gdy są zimne, aby uniknąć wysychania płynu nabłyszczającego.
  • Do czyszczenia felg proszę używać nowych gąbek lub szczotek.
  • Nie używaj środków do szorowania, środków do czyszczenia garnków, środków do usuwania kamienia ani politury samochodowej.
  • W myjni samochodowej koła powinny mieć kontakt tylko z miękkimi szczotkami lub tekstyliami.
  • Uszkodzenia lakieru należy natychmiast naprawić, aby uniknąć utleniania się metalu.

Katalogi do pobrania

Poniżej znajdą Państwo aktualne katalogi producentów z naszej oferty.
Pliki zawierają ofertę produktowa bez cen, zaprezentowane są wyłącznie aktualnie oferowane modele w raz z przykładowymi aplikacjami.
Aby pobrać aktualną ofertę prosimy kliknąć na katalog poszczególnego producenta.

KONFIGURATORY PRODUCENTÓW

W tym miejscu zebrano odnośniki do konfiguratorów, po wybraniu marki która was interesuje, zostaniecie Państwo przekierowani do oficjalnej strony producenta, ze wskazaniem do części odpowiedzialnej za dopasowywanie felgi do auta.
Uwaga, felgi są dobierane wyłącznie po homologacji, czyli jeżeli jakaś felga nie zostanie dopasowana do wskazanego samochodu, nawet jeżeli posiada parametry odpowiadające oryginalnej feldze, to prawdopodobnie nie została do niej wykonana homologacja lub nie spełnia wymogów dotyczących nośności.

Konfigurator HURTOWY

Konfigurator Hurtowy
Wyłącznie dla użytkowników posiadających hasło wygenerowane przez biuro@rad.auto.pl .

Cenniki do pobrania

Przygotowaliśmy dla Państwa cenniki detaliczne, które sugerują za ile konkretny produkt powinien być oferowany na rynku polskim.
Oczywiście są to sugerowane ceny sprzedaży, dlatego jeżeli pojawią się oferty w cenach odbiegających od poniżej zamieszczonych, nie będzie to błędem.
Pomimo wszelkich starań i włożonej pracy w ich przygotowanie zastrzegamy sobie prawo do wystąpienia błędów w cennikach, jeżeli takowe Państwo napotkacie będziemy wdzięczni za informację zwrotną.

Pobierz Cennik
Pobierz Cennik
Pobierz Cennik
Pobierz Cennik
Pobierz Cennik

Sprawdź przy odbiorze!

Praktycznie wszystkie wysyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Niezależnie czy przesyłka była do Państwa realizowana bezpośrednio z fabryki, czy też była to paczka wysłana za pobraniem COD, zawsze może się zdarzyć, że uległa ona uszkodzeniu. Generalnie lwią część wszystkich reklamacji stanową uszkodzenia powstałe w transporcie. Wskażemy Państwu na co należ  zwracać uwagę podczas odbioru paczek od kuriera.

Uszkodzenia w transporcie

Na co należy zwrócić uwagę w podczas odbierania paczki od kuriera?

  • Jeżeli paczka jest miejscami oklejona taśmą DPD zawierającą oznaczenia oddziału lub sortowni DPD. Takie dodatkowe opakowanie kartonu może sugerować, że struktura paczki była „naprawiana” przez pracowników firmy kurierskiej.
  • Widoczne nacięcia w miejscach styku rantu felgi z powierzchnią opakowania (w szczególności w przypadku felg pakowanych podwójnie w paczce). Może to oznaczać, że felga uległa uszkodzeniu w transporcie, zazwyczaj są to odpryski lakieru lub wgniecenia wynikające z upadku.
  • Gdy spód opakowania nosi ślady „szurania” po podłożu. O dziwo nie jest to wynikiem z nieprawidłowego przewożenia ładunku, takie ślady powstają na opakowaniach w magazynach i sortowniach podczas załadunku. Jest to szczególnie niebezpieczne gdy kartony zawilgotnieją na rampie przeładunkowej.

Formularze reklamacyjne i gwarancja

Szybki kontakt
RAD-AUTO LOGO-WHITE
JAk postępować w przypadku reklamacji jakościowej

Jeżeli chcą Państwo zgłosić reklamację wynikającą z wad konstrukcyjnych lub z wad powstałych w procesie produkcji zakupionego towaru. Niezależnie czy będą to wady lakiernicze czy też odchyłki kształtu, prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza reklamacyjnego na adres: reklamacje.biuro@rad.auto.pl.

Przed przystąpieniem do wypełniania formularza prosimy o zweryfikowanie podstawy reklamacji. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji mogą Państwo zostać obciążeni  kosztami ekspertyzy i transportu.

Przypominamy że gwarancja nie obejmuje:

  • felg montowanych nie zgodnie z homologacjami lub certyfikatem TUV,
  • uszkodzeń mechanicznych i termicznych felg spowodowanych niewłaściwą eksploatacją,
  • wad wynikających z nieprzestrzegania zaleceń dotyczących konserwacji, eksploatacji i przechowywania kół.
  • mechanicznych i chemicznych  uszkodzeń powłoki lakierniczej.

W przypadku stwierdzenia zasadności reklamacji zapewnia się wymianę obręczy na pełnowartościowe lub zwrotu kosztów zakupu felgi.

DPD_LOGO
JAk Postępować w przypadku paczki uszkodzonej w transporcie.

Aby reklamacja została rozpatrzona pozytywnie należy w chwili stwierdzenia uszkodzenia, w dniu doręczenia i przy obecności kuriera sporządzić protokół szkody.

Jeżeli jest widoczne uszkodzenie opakowania zewnętrznego (karton) należy to koniecznie zaznaczyć.

Wszystkie opakowania posiadają nadrukowane piktogramy informacyjne takiej jak UWAGA SZKŁO, GÓRA i zawartości wrażliwej na działanie wody oraz wilgoci!

Paczki są dodatkowo zabezpieczane wewnątrz opakowania tekturowymi bądź styropianowymi przekładkami, dlatego jeżeli dochodzi do uszkodzeń transportowych to uszkodzone są również te elementy.

Najczęstszymi uszkodzeniami wynikającymi z transportu i dostawy są: porysowanie, stłuczenie, wgniecenie.

Mogą się też zdarzyć braki w zawartości opakowana. Jeżeli takie incydenty mają miejsce należy to uwzględnić w niezbędnym szczegółowym opisie rozmiaru szkody.

Sporządzony protokół wraz z opisem zdarzenia należy przesłać na adres: reklamacje.biuro@rad.auto.pl

Poprawnie wypełniony protokół szkody jest podstawą uznanej reklamacji!